SEJARAH 4LIFE




Kisah 4Life Transfer Factor ® adalah kisah inovasi sains, kajian, dan kemajuan dalam dunia produk-produk sistem imun. Transfer Factor pada asalnya ditemui oleh New York University penyelidik Dr H. Sherwood Lawrence pada tahun 1949. Dr Lawrence, seorang perintis imunologi, telah sangat berbakat dalam bidang itu. Kajian Lawrence tentang bagaimana tindak balas sistem imun boleh dipindahkan dari satu entiti kepada yang lain yang merupakan asas bagi salah satu penemuan kesihatan yang paling penting.

Pada awal tahun 1990an, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif 4Life, David Lisonbee memulakan perjalanan yang lebih baik untuk menyokong kesihatan sendiri. Beliau telah menjadi kecewa dengan keputusan banyak produk semula jadi. Dalam usaha beliau, beliau terserempak dengan pemindahan penyelidikan faktor. David menemui secara langsung nilai molekul pendidikan sebagai asas untuk menyokong sistem imun dan kesihatan secara keseluruhan.

Kerana kejayaan yang beliau dihadapi dengan kesihatan sendiri dari faktor-faktor pemindahan, David menyampaikan maklumat ini kepada Bianca isterinya. Mereka tahu ini adalah sesuatu yang mempunyai kuasa untuk mengubah kehidupan beribu-ribu orang. Pada tahun 1998, David dan Bianca melancarkan 4Life Research  dan memperkenalkan produk 4Life pertama: 4Life Transfer Factor ® Classic.

Kisah 4Life bermula dengan komitmen yang sukar ditandingi kepada inovasi dan sokongan untuk kesihatan yang tiada tandingan. Dan ia sudah pasti akan diteruskan dengan produk-produk baru, kajian, paten, dan kemajuan yang canggih.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca....harap dapat lontarkan komen anda di sini..