4LIFE ENERGY GO STIX



‘’Sokongan untuk Penjana Tenaga’’

Energy Go Stix dirumus khas untuk membantu badan bagi mengekalkan tenaga pada setiap masa.

Sokongan Utama : Penjana Tenaga

Sokongan Kedua : Pengurusan Berat Badan & Sistem Imun


Energy Go Stix
è Membantu anda agar sentiasa bertenaga melalui hari-hari yang sibuk.
è Disertakan dengan Transfer Factor E-XF  dan campuran ramuan hebat bagi meningkatkan tenaga.
è Hanya campurkan 1 paket limau berperisa atau buah berperisa dengan 8 auns air.™



Ciri-ciri Produk
è Meningkatkan tenaga & stamina
è Menguatkan ingatan, kecerdasan
è Menggalakkan metabolisme yang sihat dan pengurusan berat badan jika disertai dengan pemakanan yang seimbang dan senaman
è Bercirikan rangsangan tenaga hasil campuran sinergi amino acid dan yerba, guarana, ekstrak teh hijau dan 3 bentuk ginseng
è Mengandungi Trasfer Factor E-XF untuk sokongan sistem imun




Testimoni

"Latihan saya sia-sia tanpa Energy Go Stix! Saya berasa hebat bila mengambilnya, terutama kerana saya tahu ia juga menyokong sistem imun saya. Apabila saya di tempat kerja dan saya menjadi letih pada siang hari, saya akan mengambil Energy Go Stix dan ia membuatkan hari berlalu lebih cepat. Ia amat mudah untuk disimpan. Saya hanya meletakkan satu dalam beg tangan saya dan saya akan gunakan bila saya perlukan tenaga tambahan. Saya suka Energy Go Stix! "

Idelsis Geldhof
Presidential Diamond
California, Amerika Syarikat



"Dalam industri minuman tenaga di Amerika Syarikat sekitar $7.2 billion, saya masih belum jumpa produk minuman tenaga yang lebih baik daripada Energy Go Stix. Saya suka fakta bahawa saya boleh mendapatkan sokongan sistem imun dalam produk yang juga membantu menyokong tahap tenaga saya, sama ada saya di gimnasium atau keluar membentangkan peluang 4Life ini. "

Marcos R. Rivera Tellado
Presidential Diamond
Florida, Amerika Syarikat



"Dalam usia muda saya, saya adalah seorang yang sentiasa aktif. Tetapi lama kelamaan, ia menjadi lebih sukar bagi saya untuk bersaing dengan kehidupan saya sebagai seorang ibu kepada tiga orang kanak-kanak lelaki yang lasak. Saya pergi latihan di gimnasium, tetapi saya mempunyai masalah untuk mengikuti di dalam kelas senamrobik. Saya cuba produk tenaga lain, tetapi hasilnya tidak baik bagi saya. Apabila saya mula menggunakan Energy Go Stix, saya dapat seimbangkan dengan aktiviti-aktiviti harian saya dan masih mempunyai tenaga yang cukup untuk pergi bekerja di luar lebih selepas kelas. Ramai kawan-kawan telah melihat betapa gembiranya saya. Saya amat berterima kasih berkat produk ini. "

Lupe Briseno
Pengedar 4Life
California, Amerika Syarikat


"Energy Go Stix adalah salah satu produk kegemaran saya. Saya mengambil setiap hari kerana ia menyediakan rangsangan semula jadi dalam tenaga. Tidak seperti produk-produk tenaga lain yang boleh menyebabkan keresahan dan rasa gelisah, Energy Go Stix berfungsi dengan hebat yang mana ia satu-satunya perkara yang anda inginkan dalam menjana rangsangan yang besar dalam tenaga.

Carlos E. Ramírez
International Diamond
Utah, Amerika Syarikat



Cara Pemakanan 

è Campurkan satu (1) peket dengan 8 oz cecair


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca....harap dapat lontarkan komen anda di sini..